Vanlig Söndag


Söndagar, vad ska man göra under söndagar. Varför är alltid söndag den värsta dagen i veckan. Så trista och långtråkiga. Man gör ingenting, visserligen kan man ju se till att man gör något men man hittar aldrig motivationen till det.

Idag har jag spenderat hela dagen vid datorn. Och vad fan jag har gjort vet jag inte, allt har bara flytit på. Kollat facebook 200 gånger, kollat vissa bloggar 200 gånger. Och detta skriver jag bara för att bevisa hur trist denna söndag har varit. Mitt eget fel. Iknow.


Igårkväll pratade jag och Emilia lite grann. Men båda var så jävla trött att vi höll på att somna framför datorerna våra! Helt galet. Båda 2 behövde ett varsitt paket med tändstickor.


Har sett ut ett motiv till tatuering också. Kan bli annat men troligen lutar det åt det jag tänkt ut. De närmaste vet men för er resten blir det överasskning! 


Gotta go and do.... Nothing. bye bye


Pierre Hammarström


Kommentarer
Postat av: E

Jag somnade nog rätt snabbt! Ändå sov jag till elvatiden idag, helt sjukt! Utmattad :)

2012-01-08 @ 22:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0