Torsdag

Hejsan svejsan!
Igår så for jag och hämtade Elin, efter många om och men så hittade jag fram. Var först på gatan ovanför och snurra runt och varenda skylt var ju täckt av snö så man såg ju inte vad det stod. Men efter ett tag så hittade jag fram. Ljusta -.- Säger bara det;D.  
Men vi åkte in på birsta för att jag behövde nya jeans. Men som vanligt så vart det inga jeans, fick bli några skjotor som jag kom på ligger kvar i bilen. Vill inte ta på mig dem, lär vara äckligt kalla.
Men vi for runt lite granna och hade crusing i Timrå, Sörberge och till och med Laggarberg. Att vi hitta dit ut, Knas som Elin säger!
Vi åkte även till donken och det var ju ett stort misstag av mig. Tog 2 tuggor av burgarn innan jag gav den till fåglarna. Gick fan inte att få ner.
Men vi var väl hemma vid cirkus halv 1 och då kände jag mig riiktigt hängig, så jag kolla tempen. OTroliga 38 grader, så det vart inte mycket sömn i natt. La mig vid 1 kvart över 1 nån gång och somna nog inte förens klockan var 5.
Vaknade vid 10 och var fruktansvärt trött i hela kroppen. Men febern sjunker mer och mer så att snart är jag fit for fight ännu en gång!
Hoppas på det!
Ha det kalas!

Pierre Hammarström

Kommentarer
Postat av: elin

Du tycker om Ljusta, erkänn nu. ;)

2012-01-05 @ 14:57:54
URL: http://esahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0