Snart Är Ledigheten Slut!

Hejsan! 


Jag hoppas ni som haft jullov har haft ett bra jullov. Jag hoppas att ni som haft semester och kompdagar har haft en bra vila. För vissa började arbetsveckan den här veckan. Men på måndag kommer tusentals barn och ungdomar att samlas på skolorna runt om Sverige igen. Det kommer vara olika disskutioner beroende på åldrar. Barnen kommer disskutera vad de gjort och vad de har fått för julklappar och så vidare. 


Min ledighet slutar på Måndag. Det är med blandade känslor. Men samtidigt skönt att få ihop pengar, en resa ligger och väntar runt hörnet. Det behövs just nu. Känner bara för att komma bort och göra något. Men tyvärr så är det något som kommer få vänta några månader. 


Igår fyllde Fredrik Carlson  (Har aldrig fått nån kläm om de stavas med ss eller s. Men hell skriver s;)) 16 år, får säga grattis din gam! Vi åkte lite bil och surra och lirade lite Kinect på pojkrummet hans. Spöade han så det skrek om det på golfbanan. Men när det kom till basebollen var han dominant. Han sa att det var hans första gång, jag tror han ljuger. Skypade med en väldigt god vän för första gången på länge, and god i missed that! 


Nu börjar mor och far göra sig i ordning för att åka på middag hos faster. Själv ska jag äta rester. Lassange, morsans lassange. Fin middag trots att den legat i en plastform sen i förr går. Sedan blir det en promenad med hunden för att sedan ta sig till E.on Arena och bevittna något som kan kallas ishockeymatch. Man vet aldrig. Det kan bli allt från en kamp likt gladiatorer i rustningar som slåss för sin överlevnad (inte mig emot) till skridskordans som de säger på Sune´s Jul. 


Vad kvällen sedan ebbar ut i får vi se. Men ni som tar er tid att läsa detta får jag säga trevlig helg och festa hårt i natt för snart är det dags för alla att börja jobba och studera!  


Vi ses!

Pierre Hammarström


Kommentarer
Postat av: Jenny

Korrekt stavning på Carlson Pierre! ;)

2012-01-08 @ 11:41:46
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0