Huvudet Vill Annat

God natt eller god morgon, välj och vraka.


Klockan är 03.43 och jag har legat och försökt sovit i 2 timmar. Jag börjar jobba på en ny avdelning imorgon och jag är lite nervös för det. HAr varit på det dagiset förut men aldrig på den avdelningen. Har kännt mig illabemött där så jag vet inte hur det ska gå imorgon. Sedan är det annat som cirkulerar i huvudet om nätterna. Vilket gör det svårt att sova.


Men efter 2 timmars försök så ger jag upp. Jag jobbar inget långt pass imorgon så jag kommer leva på kaffe och annat som kan hålla mig vaken. Mamma lär gå i taket när hon upptäcker att jag är vaken. Men jag får göra allt för att jag ska vara trött imorgon kväll.


Tack och hej!


Pierre Hammarström

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas det går bra på den nya avdelningen! :)

2012-01-09 @ 09:44:34
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0