Free Fallin

Tjena tjabba.


Nu var det ett tag sedan jag skrev. Men anledningen är, att efter jag skrivit inlägget "Soon" så åkte jag upp till Sweetie, det vart tidigare än beräknat. Vi sa 5 dagar. Det vart ungefär 3 timmar!  Hon är omotståndlig den där tjejen! Svårt att vara från henne, riktigt svårt.


Ska ändra texten i John Myers -Free Fallin,   "I'm NOT a bad boy 'cause I miss her!"

Så sjunger jag med när jag hör den låten!

Har haft 3 extremt mysiga dagar. Med en hel del tv tittande och en hel del soffhäng!

I lördags så åkte vi hem till hennes bror och tittade på film, har lärt mig nya saker i livet. Belive it or not!
Ska föra Sjödin kunskapen vidare, ostbågar heter inte längre ostbågar.  Ostuffon! Uttalas precis som det låter.
Och sourcream chipsen kan dra käpprätt åt helvete. För nu är det NaturChips med gräddfil. Inge smaksättning i dippen eller något sånt krussedull. Utan endast gräddfil. Så jävla gott.


Vi tittade på en och en halv film. För det var en av oss som inte hade tålamodet till att se klart den första. Trots att jag och en annan ville fortsätta se på den! För det var ju påväg att börja hända saker i filmen.

Vi har även varit hos hennes andra bror och fikat och surrat. 

Jag åkte hem på söndagen som jag beskrev i "Soon". Men åkte som sagt upp tidigare än beräknat. Thank god. För hur fan skulle jag varit nu? Om jag inte åkt upp??


Vi lånades hennes brors lägenhet medans han är i den stora huvudstaden och arbetar.

Igår strula vi utav bara helvete för vi skulle spela lite biljard. Så vi åkte iväg och hämta en nyckelknippa. Och det var ingen dålig sådan heller. Tror fan det var nycklar till alla hus i hela Nedansjö! Stor utav bara fan. Eller förlåt. Till NÄSTAN alla hus. Det fanns ingen nyckel till det huset vi skulle in i. Så efter många om och men så kom vi in. Efter att vi åkt till Sweeties kompis och hämtat hans morsas nyckel. Tack som fan!


Vi lirade lite biljard och jag ska vara ärlig. Sweetie kroossade mig. Hon satt alla bollar på 9an, men hey. Det är sista som räknas så jag stänkte ner 9an. Så jag vann, bra plan av mig. Men det är ju bara för jag är knug! Mycket knug!

Men nu ska jag se på él classicó.


Im NOT a bad boy, becuse i miss you!

Pierre Hammarström














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0