Chockerande?

Hej på dig!
Är du fortfarande chockad?
Lugn, det är bara ett inpuls inlägg. Jag vet att jag inte skrivit någonting på flera månader. Massor har hänt sedan dess. Men det är saker som kanske inte intresserar er.
1. Elitserien är slut. (för våran del)
2. Jag gör sista rycket för körkortet, Nu jävlar ska det tas!
3. Arsenal har åkt ur Champions League.
4. Arsenal förlorade finalen mot Birmingham i finalen på Wembley.
5. Dom åkte ur en annan cup mot Man United.
6. Tsunami i Japan, ett helvete där nere just nu.
7. Världen startar ett krig mot Khaddafi och hans ídioter till soldater. Tror dom på allvar dom ska klara sig mot Frankrike, Italien och USA?. Come on dude, give up.
8. Jag har fyllt 20.
9. Detta är den absolut den bästa punkten, jag har blivit farbror. Man trodde inte det skulle göra så mycket men helvete, varje gång man träffar den lille så blir man alldeles till sig.
Ja som ni ser. Det har hänt både magiska och sorgliga saker. Det kanske kommer ett efterföljande inlägg. Men av egna erfarenheter så lovar jag inte att det gör det. Pga min sjukt dåliga uppdatering.
Kanske inte så här man håller kvar sina läsare, om jag har några? Har jag det? Vad tror ni?
Tell me what you think.
Men nu får det vara bra för denna gång. Lika kul varje gång man får en fråga. Jag lovar att jag kommer svara på den. Om svaret kommer imorgon eller om 2 månader vet jag inte. Men svaret kommer.
Ha det bra läsare. (ifall jag har några)

Pierre Hammarström.

Kommentarer
Postat av: Angelica Wiik

Mig :)

2011-03-20 @ 12:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0