Nu är det klippt!

Tjena tjabba halloj!

Idag när jag vaknade och ställde jag mig vid spegeln och tittade hur håret såg ut. Det var så struligt, jag fick helt enkelt nog.

Satte mig och bokade tid. Som tur var fanns det en 1 timme senare. Hoppade i kläderna och
drog iväg.

Och när Maria var klar vart jag riktigt nöjd!  Jag var väldigt skeptiskt till hur det skulle se ut. Jag tänkte det att, va fan det finns kepsar ifall jag inte skulle bli nöjd!

Men jag vart riktigt nöjd, det är sällan jag verkligen blir det men nu vart jag det!

Ikväll ska jag till Bror, hans sambo och min brorsdotter. Så får hoppas att hon inte är så negativ som hon brukar vara när jag håller henne. 

Men nu ska jag äta någonting nyttigt. 

Vi hörs. 

Pierre Hammarström
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0