Gäddan som funderar i vassen.

Kött fyfan.

Hej på er!

Så grymt skönt det är när man kommer hem, hänger av sig jackan och få ta av sig de där jävla jeansen och hoppa i ett par mjukisbrallor. När man gjort det så slår det en att det är helg.

Riktigt skön.....t.

Jag är jävligt öppen för förslag för ikväll. Är riktigt sugen att hitta på någonting! Så hör gärna av er på det ena
eller på det andra viset.

För övrigt har jag jobbat 4 dagar av 5. Är riktigt nöjd pga jag tycker att det är ett riktigt bra jobb. Trivs väldigt mycket med personalen. Det är kul. Man blir inte less, det är nya saker hela tiden. Ena dagen kan jag vara tekniklärare andra dagen musiklärare.

Jag har börjat fundera ifall det är detta jag vill göra. Vi får se vad som sker. Det skulle vara intressant att se sig själv om 10 år. Skulle man bli fundersam på vad man gjorde eller något sådant. Men nu är det ju omöjligt eftersom vi tar livs avgörande beslut varje dag. Jag tror att det är så, hade jag inte gjort detta så hade inte det ena hänt.

Hade jag inte börjat intressera mig för hockey så hade jag inte varit där jag är idag. Hade jag inte kommit på vad mormor sa när jag var liten så skulle jag kankse vara någon helt annan person. Trivs som gäddan i vassen med det jag gör, med mitt liv.

Saknar dock 2 saker som jag vill ha här i livet, sug på den ni.

Med detta sagt får detta bli min sista meningen för detta inlägg.

Hej då!

Kommentarer
Postat av: emma

svar: Okej :O nästan så man måste testa det någon gång då :D Tack för tipset!

2011-04-02 @ 18:08:58
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 05:46:27
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0