En slö lördag!

Helllooooooo!


Jag har haft trevligare uppvaknande än det jag fick i morse, vaknade av att mamma och pappa spikade lister i hallen som dom håller på att renovera. Det var ett liv utav bara f*n.

Det var en destå bättre frulle. Spagetti och köttfärssås. Toppad med lite ost. Fruktansvärt gott.

Vid morgon rutinen, alltså att borsta tänderna kom jag och tänka på, vilken är den bästa tandkrämen?  Är det sensodyn (?) eller är det icas vanliga? Jag tror egentligen inte att det är sån jävla stor skillnad.

Men efter det så rörde jag nog inte en muskel. Jag gjorde ingenting. Bara satt vid den fyrkantiga lådan som folk kallar dator.

Sedan bar det ut till Söråker och där har vi bara suttit vid den fyrkantiga skärmen som kallas TV. Vi funderar vad vi ska göra. Någon människa som har ett bra förslag? Vore jävligt trevligt ifall ni gav oss lite tips eller förslag.

aa hej, vi hörs!

Pierre Hammarström/Mattias Engberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0