Bowling

Hey


Jag och Mattias satt och gjorde i praktiken ingenting, tills telefonen ringer och den personen i andra sidan hörde ifall vi var sugen på lite bowling. Why not sa vi och stack iväg. Vi var 5 stycken, Mattias, Jag, Ante, Sofie och Johanna.
2 trevliga tjejer, bekanta till Ante och Mattias.

Jag är ju den som är ganska avvaktande första gången jag träffar någon sådär. Kollar vem det är och hur de är som personer. Jag brukar göra en bedömning efter ungefär 10 minuter. 9 gånger av 10 har jag rätt. Jag tror även att jag har rätt denna gång. Men jag blir väldigt tyst. Många tror säkert jag blir nervös och inte vågar prata. Men så är inte fallet. Jag är väldigt konstig på de viset! Men ack så trevlig ifall de lär känna mig lite bättre.

Men i alla fall, så tog jag den ärofyllda sista platsen.......  1 poäng skillde mig och Sofie åt. Thats life, tack vare henne det var 1 poäng mellan, hon var så trevlig och slog en strike åt mig medans jag var vid "baren", kiosken eller vad man nu vill kalla det.

Sedan gjorde vi ett drop in på Max Hamburgare. Nu ska jag och Mattias fortsätta där vi avslutade, framför tvn en slapp lördag som denna.

Ha det trevligt resten av kvällen gott folk.

Pierre Hammarström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0