Framsteg är alltid roligt!

Hejsan.

Jag är inte så förbaskat duktig på blogg design och sådana grejer. Jag skulle vilja ha hjälp med att byta teckensnitt till blogglibloggen.

Gårdagen spenderade jag hemma. Jag har ju satt i system att gå till körskolan. Och WOW vad det har hjälpt mig. Jag menar på söndagen förra veckan hade jag 55 av 70  (67 för att få godkänt) Idag en och en halv vecka senare fick jag 66 av 66 på de svåraste frågorna.  Jag har gjort några riktiga framsteg. 

Det känns inte jobbigt att gå ner dit heller. Det är nästan roligt att gå dit och sätta sig och gnugga lite teori. För sitter jag hemma blir det bara jobbigt och man sitter och pustar och frustar.  Men inte nu, sedan hemma känns det som en frihet så att säga. Man kan bara stänga ner sidan och logga in på twitter/facebook och bara ge upp. Men sitter man på körskolan så ger man inte upp lika lätt. Det har hjälpt mig.

Det var nog allt för idag förutom vart har du tagit vägen Jenny? Jag saknar inläggen på bloggen din?! :)

Visa livstecken. hehe.

http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/ Dödsbra blogg allihopa (Y)

Ha det bra allihopa.

Pierre Hammarström


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad roligt att höra att någon saknar mina blogg inlägg :)

Jag är nog snart tillbaka igen, har haft lite dåligt med motivation på sista tiden. Har inte hänt så mycket på dagarna så jag har inte haft så mycket att skriva om. Men nu ska jag äntligen få börja träna lite och så då blir jag nog på bättre humör och får lite mer att skriva om!



Ha det så bra Pierre! Kram

2010-11-24 @ 17:56:51
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0