We Are The World

Hej allihopa. Hoppas ni har sovit gott!

Jag kan bara inte sluta lyssna på We Are The World 25 For Haiti. Där är det massor av kända artister som sjunger. Jag trodde till exempel aldrig att en låt med både T-Pain,Celine Dion, Justin Bieber, P!nk, Uscher och med flera kunde bli så bra. Nu är det ju massa andra också men den är riktigt bra. 

Igår kväll var det game night hos kusinen. Vi lira lite Ps 3, käka pizza, dunka musik och snackade en massa skit.
Elina och Vicktoria kom förbi på en snabbvisit. Det är alltid trevligt att träffa Elina. Hon bor ju i Norge och knegar för skidåkarna ;). Så det var skoj att träffa henne. Vicktoria hade gjort illa ryggen. Krya på dig hurredu!.

Från det ena till det andra. Nu längtar jag som in i bomben när jag sitter på våran plats i E.on Arena och väntar på nedsläppet imot Frölunda! Så man får tillbaka livs rutinen.

Hoppas ni får en bra fredag kväll allihopa!

Cheers
Pierre Hammarström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0