Välkommen!

Jag skulle vilja hälsa er välkommna.

 Jag tror inte för en sekund att det här kommer bli nån vidare succe men jag vill i alla fall göra ett försök. Denna blogg kommer handla om allt runt omkring mig. Jag kommer skriva om lite allt möjligt.

Ni får ursäkta min fula design men jag hoppas jag hittar någon som har lust att sätta sig och pilla på min design. Jag skulle vara extremt tacksam. 

En sak kan jag då klar göra för er att jag kommer inte bry mig om lite vilsna personer som ska klanka på min musik smak eller på mitt sätt att leva mitt liv..

Jag hoppas jag kan göra det intressant för den lilla skara som kommer klicka in här. Har ni någon åsikt för hur jag ska göra det intressant så skriv gärna det i kommentarfältet.

Tack och på återseende!

Pierre Hammarström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0