-

Hej allihopa.

Jag ser att det är nya läsare, hjärtligt välkommna. Jag vet att det är stor blogg tårka och det har att göra med lite saker.

Eftersom jag inte skrivit på länge så tänkte jag skriva ett långt inlägg. Enjoy :)

Idag kom domen iallafall. För något inlägg sedan talade jag om att jag hade varit så klantig att jag spillt mjölk på bärbara datorn. Jag lämnade in den och höll tummarna att dom inte skulle komma på mig. Men jag visste ju att dom skulle göra det. Jag hade väntat mig att jag skulle få betala en summa för lagningen. Det har gått nån vecka och jag har haft en liten mini dator som jag fick låna och jag känner mig inte direkt sugen att skriva på den, så jag fick låna mor och faders dator så att jag kan hålla intresset uppe. Men i alla fall så ringde Media Markt idag och skulle berätta hur läget log till. Började lite fint och talade om vad som behövde göras och ju mer jag lyssnade ju svettigare vart jag. Tankarna började gå att det skulle kosta allt för mycket, att jag kommer få jobba ihjäl mig och så vidare. Till slut efter 5 minuter sa han så då vet du, jag hade inte hört ett ord. " Hur mycket kommer det kosta att byta ut tangentbords tjosan och touch musen?" sa jag. "Ja du Pierre, det kommer att kosta ungefär 8500 så det är nästan ingen idé och eftersom det inte var affärens fel så går det inte på garantin. Så det kommer kosta otroligt mycket pengar att laga den som du hörde" Sa killen på andra sidan luren.  Dom där orden har spelats upp som en scen i mitt huvud hela dagen, jag började tänka ganska snabbt om hemförsäkring, täcker inte sånt? finns det inget som heter drulle försäkring. Snabbt som attans på telefonen och ringa moder, har vi drulle försäkring?!!! Svaret löd som vanligt NEJ.

Så vi får se. Jag ska ta hem min trasiga dator och koppla in tangentbord och trådlös mus. Då funkar den galant. Men så får jag ha så vidare.

Till något roligare.

Min rara kusin Jenny Engberg som även skriver bloggen http://onewaytorock.blogg.se/index.html har lovat att göra om min design. Då är jag som vanligt lite i valet och kvalet vad jag vill ha. Tatueringar är något jag är otroligt intresserad av och det kommer verkligen synas senare på mina armar. Har en liten idé hur det ska se ut men inte riktigt exakt, så det vill jag ha med i desigen. Sedan nån bild på Kat Von D. Eftersom jag går igenom en period i livet där jag byter klädstil och musik stil. Misstro mig inte jag kommer alltid lyssna på Hip-hop och RnB men jag kommer inte klä mig i dess stilar. Im been there done that och jag känner att jag växt ifrån det och dags att hitta min personliga stil. Så rock är någonting jag alltid lyssnat på och eftersom Jenny´s kille Tobias lirar i Dirty Dixxx så har det blivit mer och mer. Så att något rock relaterat vill jag ha och är det nån som vet om rock så litar jag fullt ut på Jenny. Ska ta lite nya bilder som hon också kan använda sig av.


Kusinerna (Patrick och Mattias) och en polare till dem sticker till Göteborg imorgon. Dom ska gå på Metaltown och visst lite avis är man allt. Det hade nog inte varit någonting för mig men för mig är det resan dit som är rolig. Konstig jag är. Det är inte själva huvudsaken som är huvudpunkten utan resan dit och det andra. Så ska dom dit nästa år kan dom räkna med mig om jag inte jobbar.

Nej nu blir det allt för mycket att läsa så jag lägger ner. Har mycket att berätta egentligen. Lite granna om VM i fotboll som jag har tittat på. Har mycket åsikter men det får komma i ett annat inlägg.

Sov gott

--=|Pierre|=--

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Absolut Pierre! Nästa år får vi haka på :) Hörde att de har strålande sol och varmt så de hade verkligen tur med vädret!



Vi ska nog få till en schysst design till bloggen din! :)



Kram/Jenny

2010-06-18 @ 14:53:37
URL: http://onewaytorock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0