Torsdag

Halloj!

Kom nyss hem ifrån en dag som spenderats på ljustorpsån. Vi i klassen har paddlat och det har verkligen tagit på axlarna, hoppas man får någon solbränna.

Jag har paddlat en gång tidigare och det var i 6an på en klassresa. Det var 6 år sedan och jag kan nästan lova att det kommer ta MINST 6 år innan jag sätter mig i en sådan igen. Tror inte min rumpa kommer återhämta sig på några dagar. Inte dem skönaste sitsarna. Men det var en skyst dag, hade med mig fetaste salladen så jag vart proppmätt. Helt otroligt vad kanin mat kan göra.

Från det ena till det andra så har våran skola gnällt på att "någon" (inga namn näms) har skrivit BF3 överallt utanför skolan. Det blir självklart vi som får kosta på och ta bort det. Så man måste spendera kvällen med att ta bort en massa klotter. På asfalten var det tydligen sedan var det även på någon skylt och nån runsten? finns det en sån vid Timrå Gymnasiet? Tydligen ska det vara polisanmält men det tror jag vad jag vill om. Sånt där händer varje år. Vi vet inte ens vem det är som gjort det!

Hoppas ni haft en bra torsdag. Det har jag haft i alla fall.

Cheers

Pierre Hammarström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0