Tar mitt pick och pack.....

Hej.

Imorgon tar jag mitt pick och pack och flyttar till min syster. Närmare jobbet men framför allt för att kunna spendera lite tid med henne. Men jag ska ta en paus i min packning för att äta och titta på boll. Snart börjar en otrolig bollmatch, samt att jag är lite nere för att jag kommer inte kunna se Robin Söderling mot Rafael Nadal. Måste ta reda på när den matchen spelas så jag kan sticka hem för att se.

Allting går bra på arbetet. Börjar komma in i det mer och mer. Jobbigt att kliva upp. Nu ska man börja cykla uppp för örnen backen. Tungt som bara den. Men man bränner lite fett innan arbetet. Sedan går jag otroligt mycket på arbetet. Om det finns nån som läser detta och bor där kan nog bekräfta det.

Jag skrev på Facebook, att jag verkligen älskar kärleken och respekten som fanns mellan Eminem och hans bästa vän Proof. Proof vart skjuten till döds utanför en krog. Detta hände en april dag 2006 tror jag det var. Eminem sjunger,rappar eller pratar (Som man själv vill) mycket om Proof i sitt nya album som för övrigt är helt otroligt.

Jag vill även ha nya plattan av Dirty Dixxx. Tror jag måste köpa den.

Nu ska jag äta och njuta av bollmatchen.

Pierre Hammarström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0