Ny dag, ny vecka och ett nytt album av EMIN3M

Hejsan.

Jag tror att fick kramp i mina fingrar igår. Jag skrev ungefär 8-9 inlägg på 2 timmar. Samt det sista tog mig ungefär en och en halv timma att skriva men jag gör det jätte gärna ifall det blir bra respons ifrån er läsare. Skriv gärna i kommentarsfältet vad ni tyckte. Men jag hade i alla fall skit roligt. Det roligaste jag skrivit på länge.

I alla fall. Idag släppte Eminem ett nytt album. Jag har bara tagit mig till andra låten, men än så länge är den hur bra som helst. När jag är klar lär Eminem bevisat att han åter igen är NR 1.

Jag kanske live bloggar ifrån Spanien matchen. Men då blir det tyvärr inte att jag kommer prata så mycket om dom andra matcherna.  Hur tycker ni att jag ska göra?! Don´t be afraid to write to me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0