Going Through Some Changes

Hejhopp

Ni kanske funderar lite över rubriken? Jag satt alldeles nyss och läste min gamla blogg.
Det var som att läsa vad en mellanstadie klass som har rökt på hade skrivit. Det var bland det värsta jag sett. Ni som kände mig, pratade jag så där? Eller var det den tiden då man tyckte att man var cool?
Det känns otroligt skönt att jag har mognat. När jag läser det där så känns det som en livstid sedan. Jag skrev trots allt den bloggen för 2 år sedan. När jag gick i 1an på Timrå Gymnasiet. Vill ni veta vad jag pratar om så gå in på www.pierre8.blogg.se . Jag skäms men inte rädd för att visa mitt förflutna. Det är också en del i sin mognad att erkänna sina misstag. Det var absolut ett misstag av mig att skriva så där. Inte undra på att mitt svenska betyg inte riktigt var solklart.

Jag har alltid lyssnat på rap och det är nog det som gjorde att jag skrev på det där viset. Týckte nog att jag var tuff för att jag skrev sådär men i jag var bara töntig, pinsam och patetisk för att jag skrev på det där viset. Men nu är det helt annat. Otroligt skönt att jag är förbi i den där tiden. Nu börjar mitt rätta jag, det är nu jag ska forma mig. Men som sagt är jag inte rädd att prata om mitt förflutna och inte rädd att kritisera mig själv.

Igår tränade jag, ja ni läste rätt. Jag har velat styrke tränat i en längre tid. Jag har mycket vilja men är alldeles för lat. Dags att byta ut fel kilon i mot dom rätta kilona. Bort med fettet och dit med musklerna. 45 minuters halv lätt styrke, jag ville inte känna mig som en ler gubbe idag så jag börjar med att ta det lite lugnt.

Ursäkta min lilla blogg torka så här i början men jag ska ta tag i det.

Ha en trevlig midsommar

--=|Pierre|=--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0