God Natt!

Hej på er!

Nu är denna tisdag över för mig. Nu ska jag sova och drömma att jag vunnit 2 miljarder. Jag såg för länge sedan att det var ett gammalt par (75-80) hade vunnit 2 miljarder... Och TJURAT!!!!  Varför dom tjura?  Jo för att dom hade chans för två och en halv miljard. Dom "förlorade" en halv miljard, men vann istället 2 miljarder. En annan hade gått fram till Snakey och sagt det jag velat säga i hela 3 år. Sedan hade jag nog ringt min arbetsgivare, nej det hade jag inte alls gjort. Jag skulle arbeta klart mina 8 veckor med ett EXTREMT leende på mina läppar.

 Sedan hade jag nog tagit den där resan till USA och jag hade skänkt 10 miljoner till Sea Shepherd. För att köpa en eller 2 ordentliga båtar som kan konkurera med Japanerna´s harpunskepp!!!!! Kolla hur mycket passion jag har. 10 miljoner, det är extremt mycket pengar. Bob Barker, the host av alla host´s som finns. Alla som har lite insikt i USA vet vem Bob Barker är. Han har en game show i USA. Han gav bort 5 miljoner som dom köpte en båt för som även är namngiven efter Bob Barker. 

Jag tror att allting kommer stanna vid en dröm.

Sov gott.

Pierre Hammarström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0