Besviken

Hej.

Som sagt imorgon tar vi studenten imorgon, lyckan är total. Med att man tar studenten till kommer även guldkotten. Det är en tävling för alla 3or vem som ska gå ut först på trappan inne på grytan. I guldkotten är det några tävlingar och en av dem är dans. Vi i våran klass har tyvärr aldrig kommit fram till vad vi ska göra för dans. Och dagen innan har vi inte ens haft en träning, det kommer ju gå bra. Dom kanske haft det men isåfall har inte informationen kommit fram till mig. Då säger jag att jag står över dansen. För jag kan ju inte dansa ifall jag inte kan några steg? Vi får se imorgon vad som händer.

Mamma och syster sliter i köket för att få smörgårds tårtorna!!! redo till min mottagning. Det kommer lite släkt och vänner. Vi blir ett litet gäng på dryga 20 pers. Sedan efteråt tror jag att jag skiter i studentfesten. Jag tror jag drar till stugan och bara ta det lugnt. Kanske kasta efter gädda. För mig är det njuta.

Hoppas alla har det bra på studenten/skolavslutning. Ha det trevligt alla.
PS. Jag såg att Martin Masarov var på sjukan, krya på dig. (känner inte killen riktigt men vi snackade lite löst och umgicks på den tiden man var på gården.) DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0