Besvikelse

Jag har alltid ätit vid datorn när jag varit ensam hemma. Men idag hände det som inte fick hända. Skulle använda den förbannade touch musen och så skvimpar jag till mitt mjölkgals. Splash och det var mjölk över touchmusen och på mellanslags tangenten. Nu kan jag varken använda touch musen eller NÅGON tangent. ÖVer lite mjölk. Kan inte påstå att det var mycket mjölk. Men det var så att det räckte tydligen.

Jag får fara in på media markt och säga att den bara dog, att jag inte kunde använda den något mer. Men dom lär ju se att jag spillt något. Så jag lär på betala 2 månadslöner på det här.
Ett pris jag får ta pga min idioti. Folk har ju sagt att ät aldrig vid datorn och jag har vinkat bort det med att äter man en bit ifrån och har inte mjölken för nära. Det brukar jag jag ha. Men idag stod den nära och då är oturen framme. Jag får hålla tummarna.

Gud va besviken jag är på mig själv.....

Pierre Hammarström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0