-

God morgon på er.

Imorgon är det studenten!
Man kan knappt tro det. Det kändes så långt bort när man började i 1an på gymnasiet. När man satt första dagen i klassrummet och tittade över den klass som jag skulle tillbringa 3 år med. Man tänkte när vi satt och spelade bluffpoker varje rast att, är det det här vi kommer göra varje dag i 3 år. Men dessa 3 år har verkligen flygit fram. Speciellt det här året. Kusin började i ettan och då vart allting mycket roligare. Vi gick 1 år på samma skola! Man hade nån man kunde gå till och från skolan med.

Från det ena till det andra. Jag gjorde som jag sa att jag tänkte göra. Hämtade skärmen och koppla in den. Fick till rätt inställningar men sedan tappade jag ut sladden så alla inställningar försvann. Jag tänkte göra om det men det gick inte. Så nu är texten jätte stor på datorn. Så jag kan inte sitta här så mycket för mina ögon får anstränga sig så.

Sedan glädjer det mig att Barcelona har slutat pratat om att Cesc Fabregas ska till Barcelona ifrån Arsenal. Jag älskar Barcelona men Arsenal har alltid varit favorit laget. När Arsenal mötte Barcelona i Champions Leauge finalen tror det var 06? men då tänkte jag att spelar ingen roll vilket lag som går vinnande ur striden eftersom det är favorit lagen som spelar. Barcelona vann och jag vart sur inombords. Samma sak när Henry var på väg till Arsenal så tyckte jag att, han ska ju spela för Barca så det gör ju ingenting. Men så fort det var klart kände jag en elak känsla. Den känslan finns även nu. När dom vill ta Cesc ska vara påväg dit. Deras värvnings knep är så fula när man väl tänker efter. Laprota går ut och säger han kommer göra allt i sin makt att värva Cesc men att man kommer respektera Arsenals beslut. Nej inte gjorde dom det. Ett citat ifrån Laporta " Jag hoppas att Arsenal kommer till sitt förnuft och släpper Cesc till oss. Det vore bäst för alla parter."  När han säger alla parter menar han alltså Barcelona. Varför vore det bäst för Arsenal.? Tappar sin lagkapten, deras spelfördelare, deras profil. och deras största stjärna. Nej tacka jag att han stannar i Arsenal. Han har kontrakt på 5 år så stanna dom 5 åren.

Kände att jag var tvingad att skriva av mig lite känslor inom fotbollen.

Men som sagt imorgon är det studenten och jag säger GRATTIS till alla avgående 91or.

Pierre Hammarström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0