-

Hej.


Förlåt för bloggtorkan. Det är i början man ska skriva mycket så att läsarna blir kvar. Men så länge som jag har min jäkla lånedator ifrån media markt så vill jag inte ens sitta vid den. Jag skulle ju kunna ta in min gamla 17 tums skärm. Tror jag ska göra det imorgon och kolla om det blir någon skillnad.

Idag har bara varit en väntan på att få åka till broder och hugga tag i målar penslen. Kom till bror vid 19 tiden efter att varit på birsta och införskaffat golv.

Jag skynda mig hem vid 21 tiden och kasta mig i duschen, sedan vidare till kusin där jag tillbringat kvällen. Kollat på nån film och haft ganska chill. Studenten är bara 1 dag bort. Om 30 minuter kan man säga att imorgon tar jag studenten. Efteråt blir det att jobba. 15/6 är det säkerhets möte och sedan smäller det till så jobbar jag efter midsommar. Oj, jag har ju inte sagt vart jag ska vara. Jag ska vara vaktmästare på Örnen Timrå i 8 veckor. Ska bli extremt skönt. Var där ifjol i 8 veckor så jag kan med stället och personalen.

Sedan blir det nog en Tatoo och en USA resa nästa år kanske.. Vi får se.

Sov gott alla.

Cheers

Pierre Hammarström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0