Tatueringar

Hejsan

Idag har jag kommit i den zon då jag enbart letar sidor med olika tatueringar. Jag är helt såld på tatueringar. Jag önskar varje dag att jag ska komma på någonting jag vill ha. Folk säger att en tatuering ska vara speciell och att den ska betyda. Men jag ser inte riktigt så, tycker man att den är snygg så slå till. Man kanske ångrar sig och det får man leva med men man lär sig leva med det.

Jag är lite oldschool, jag vill ha svart vit med lite färg detaljer.´Det kommer komma upp en massa tatueringsbilder så snart som möjligt. Några som ger mig lite insperation.

Pierre Hammarström

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller med dig Pierre! Tycker inte att tatueringar måste ha någon speciell betydelse. Det har ingen av mina :P



Det är svårt att komma på vad man vill ha för motiv. Jag hade inget färdigt motiv med mig när jag skulle tatuera mig senast, utan förklarade lite för tatueraren vad jag hade funderat på. En dödskalle, en ros, några noter och lite "Rock'n'Roll stil", sa jag åt honom. Sedan skissade han som han själv ville och kom med förslag hur man kunde bygga upp den snyggt. Jag blev supernöjd! :)

Grim på Sundsvall Tattoo Studio är den bästa tatueraren här omkring!

2010-07-04 @ 18:02:07
URL: http://onewaytorock.blogg.se/
Postat av: Jenny

sv: Haha, ja! :D Hon är ett riktigt matvrak och passar man inte henne så käkar hon allt hon kommer åt ;)

2010-07-05 @ 16:06:36
URL: http://onewaytorock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0