Rubrik:

Hejsan.

Varför ska en simpel grej som att skriva en rubrik vara så svårt. Jag har jätte svårt att komma på något att skriva. Jag jobbar på dagarna och det är nog inte så super att läsa om. När jag kommer hem, sätter jag mig oftast vid syrrans laptop samtidigt som jag slår igång MTV där jag slö tittar på My Sweet 16. Vad ungarna är bortskämda. Jesus.. 

Spanien och Holland i VM-final. Jag sov under tiden Spanien vann mot Tyskland. Jag hade jobbat hela dagen så efter jag och Emma fikat liet granna fixa till min madrass i en skön position så jag lätt såg tvn på ett bekvämt sätt. Sedan så vakna jag av att Emma sa "Ska du inte lägga dig ordentligt?"  "ööö vad står fotbollen?" (trodde jag missat kanske första halvlek eller nåt) "1-0 till Spanien."  Utan nå vidare tankar att jag hade missat en VM-Semifinal mellan Spanien-Tyskland klev jag upp gick och filade tänderna. La mig sedan och jag somnade på direkten. Jag sov ifrån ungefär 22 till 05.55 då min klocka ringer. Jag var då super pigg. Klädde på mig tog
"morsans hoj" och börja cykla upp för backen. När jag var på jobbet insåg jag att klockan var 06-20 och jag börjar klockan 07.00.

Nu ska jag gå ut och arbeta. Ska göra mig förtjänt av lönen.

Ha det bra.

Pierre Hammarström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0