Regnig dag

Hej

Idag är man ledig från arbete, tro på fanken att det ska regna. Men jag Fredrik och Fredrik´s flickvän Emma åkte upp till mamma och pappa i stugan. Kvällen var super trevlig.

Så imorse vaknade jag av en kraftig smäll. Gardinen åkte upp, så jag trodde seriöst att det var någon som skulle slå in dörren med en slägga. Just nu sitter vi och tittar på tv. Jag personligen är sugen på att lira lite Trivial men det är frågor från 1984. Dom är lite kämpig för en annan att kunna. Inte ens mamma och pappa kan frågorna.

Livet är så trist just nu. Jag bara jobbar och har ingenting att skriva om. Det blir så tråkigt för er läsare och jag lovar att jag ska skriva men det blir bara inte av. Jag sitter faktiskt väldigt sällan vid datorn just nu. Jag har en ny idé på en tatuering och jag vill göra om desigenen. Men jag är inte så fantasi full. Jag vill ha lixom lite rock tema. Nån bild på Kat Von D (:$) Finns massor men jag vet inte hur jag ska forma det. Men jag ska ta tag i det i framtiden. Det kommer när det kommer.

Nu får jag höra att vi ska åka hem. Pappa ska som vanligt stressa. Stressa hit och stressa hem..... 

Ha det bra

Pierre Hammarström

Kommentarer
Postat av: Lina

Jo den går verkligen rätt ner. Väldigt brant och små trappsteg så man får gå på sidan för att ta sig ner. Uscha.

2010-07-27 @ 20:28:59
URL: http://linaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0