Ännu en ny vecka

Hello.

Satt och skrev ett inlägg så låsnade O:et på Emma´s dator. Jag kände hur paniken spred sig i kroppen. Satt bara att titta på den lösa tangenten och förstod ingenting, det brukar komma ut ett par svär ord ur min mun. Med en massa pill så satt den plötsligt där. Jag vart super glad. Jag hade nästan hade sönder Emma´s dator.

Men just nu sitter jag och tittar på MTV. Ska snart äta lite mat. Jag och Emma åt Langos igår så jag hade ingen matlåda på lunchen. Så min arbetskamrat körde mig till Kebab House. Köpte då en otroligt god kycklingsallad. Önskat att det hade varit mer i den men det räckte fullt ut. Bra med bröd också. 4 stycken i lagom storlek.

När jag kom hem kastade jag mig på min spellista. Här kan ni lyssna på den, http://open.spotify.com/user/våffeltårta/playlist/3EQ7Zk8YycJHHhWbCVb1G0 . Första låten är verkligen som jag tycker om. Jag har börjat bli lite celtic! Jävligt skön musik.

Nu ska jag äta och slå på en film. Emma´s box med The Godfather har varit framme länge men jag har gruvat mig för att se den. Dom är så lång. Jag hinner inte med nåt annat typ innan jag ska sova. Men får se om jag tittar på dem i helgen istället. Vi får se, jag kanske berättar hur jag gjorde. Nu ska jag i alla fall kolla vad som finns i kylskåpet och utgå ifrån det.

Ha det bra,

Pierre Hammarström


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jävlar vad langosen var gooood!! :) Godfather 2 ikväll?

2010-07-06 @ 17:12:36
URL: http://freetofly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0