-


Hejsan

Idag var en intressant dag på arbetet. Vi fick en order på att fixa ett köksavlopp vid 1 tiden, allt gick inte som det borde utan att det forsade vatten ur kökskåpet under diskbänken. Min arbetskamrat skulle hem klockan 2 så att vi stressa med att få tag på en sugbil. Men vi hann inte innan min arbetskamrat skulle hem.  Han gick hem så jag fick ta tag i det där själv. Jag fick tag i en bil. Som tur var, så var grabbarna som kom i slambilen väldigt snälla. Jag visa vart problemet fanns. Så dom fixade det där själv. Men det var inte direkt det jobbet man ville ha klockan 2 på fredags eftermiddagen..

När jag kom hem vid kvart över 4 så hade systern min fixat taco, det var riktigt gott. Sedan kom henne´s kompis. Dom "fixa" ( sånt som en kille inte fattar) sig sedan stack dem till Gatufesten. Jag har inget sug att gå på Gatufesten. Jag sitter hemma hos Emma och lyssnar på Ted den magiska Gärdestad. Jag måste få säga att jag har sjuk musik smak. Ena dagen kan jag vara grymt sugen på att lyssna på Eminem och 50 Cent. Medans dagen efter är jag bara sugen att lyssna på Basshunter, trejde dagen så vill jag bara lyssna på Dirty Dixxx och andra rockband. Fjärde dagen lyssnar jag på Sol, vind och vatten och tycker det är helt fantastiskt.

Jag känner som sagt inte för Gatufesten för ingenting lockar mig dit. Jag vill bara se Dirty Dixxx. Får gå på Timrå land och se dem istället. Tror att det är i Augusti. Kom gärna dit och titta.

Nej, idag var det ett onödigt inlägg. Men jag kände att det var dags att skriva. Får se vad jag skriver om imorgon. Vad vill ni läsa? Massor har ju hänt i VM och i övriga sportvärlden. LeBron James har valt sitt lag. Det kanske jag skriver om imorgon. Det blir ett sport inlägg imorgon tror jag. Men ha det bra så får ni se vad det står om imorgon.

Pierre Hammarström

Kommentarer
Postat av: Fras

Meeen fööööras du kan inte lyssna på basshunter ;)

2010-07-10 @ 11:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0