Tid, motivation eller insperation.

HEllö..

Jag kommer inte på någonting vettigt att skriva. Ska snart lämna från mig datorn till en förälder. Jag ska snart sova. Jag vill, men har varken tiden, motivationen eller insperation att skriva ett meningsfullt inlägg. Det kommer nog imorgon.  Vad vill ni kära läsare läsa? Skicka in lite kommentarer så ska jag välja ut någonting. Hoppa inte över att kommentera vad ni vill läsa.

Det blir så pinsamt annars.

Jag ger er makten över min blogg för ett inlägg.

Hejsvejs

Pierre Hammarström


Kommentarer
Postat av: Chris

Hallå! Christian här som sjunger i DirtyDixxx, ville bara tacka för senast och för supporten! You rule! \m/

2010-08-13 @ 00:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0