Säsongen är igång.

Nu är hockey säsongen igång på nästan fullt allvar. Jag och Mattias Engberg har åkt invigt denna säsong med första friåket. Och med första åket betyder första vurpan. Så nu bultar det bra i höften.

Nu är det bara Elitserien som fattas.

Idag jobbade jag sista dagen. ¨

Det har varit blandade känslor idag. Jag är nöjd med att jag har arbetat dessa 8 veckor. Har klivit upp klockan 6 varje vardag. Jobbat från klockan 7 till 16. Så jag är ganska trött på det.

Men jag vill ju även ha ett fast jobb. Så får jag välja mellan att sova eller att kliva upp klockan 6 och jobba så väljer jag att kliva upp och jobba. Som jag har talat om så många gånger så vill jag flytta hemifrån och bli självständig men jag ska inte dra upp den historien igen.

Just nu sitter jag och Mattias i soffan och filosoferar vad vi ska göra.

Imorgon blir det fotbolls match.

Återkommer

Pierre Hammarström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0