One Man, Betreyd Of The country He Loves

Hejsan

Det har varit en extrem bloggtorka, det har ni nog lagt märke till.
Ena Anledningen är det att datorn är smäckad med virus. (Jävla Angelina Jolien)
Den andra är att jag har varit väldigt lat.
Men jag har bestämt mig nu för försöka skriva minst ett inlägg om dagen.
Min blogg skrivs direkt från hjärtat.

Jag får in lite olika kommentarer varje dag pga, mitt "förflutna" om dålig svenska på min gamla blogg. Jag har berättat det redan. Men är folk så jävla korkade att de inte förstår vad de läser så får det stå för dem själva. Jag skriver varje inlägg med den bästa svenskan jag behärskar.

Folk som använder internet, som ett mobbings redskap är allt för fega, för att stå för sin åsikt.
 
Ingen av de kommentarer jag har fått som har varit väldigt negativa, har ingen gått in med sitt namn, eller med nån annan hemsida där man kan få svara på deras kritik.

Misstro mig inte kära vänner.

 Tar gärna mot kritik, men inte så massvis med kritik. Ett helt kommentarsfält med bara dyng prat tillåter jag inte. Därför avråder jag den eller dem, att sluta läsa min blogg.

Jag är inte ute efter att ha 100 000 bloggläsare.
Jag är nöjd med de riktiga läsarna som verkligen njuter eller tycker att det är roligt, fantastiskt och underhållande att läsa. Er vill jag ha kvar, mer än någonsin.
Ni gör det ett rent nöje att skriva. Att sitta under tak och trycka på dessa tangenter till mina fingrar blöder. För att ni ska få det så underhållande som möjligt. Det var därför jag började skriva. 

Jag trivs med 20-30 läsare. Självklart skulle det vara roligt med hundratals läsare men så långt har jag varken siktat eller ens drömt om. Jag förstår inte vart folk fått det från. 

Fortsätt gärna läsa och kommentera. Sprid gärna ordet vidare till era bloggar. Vill ni ha en länk på min blogg är jag bara glad att visa den till mina läsare. 

Ha En Fantastisk Kväll

Tack

Pierre Hammarström



 

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Det ploppade upp en ruta automatiskt för mig när datorn inte gick att få igång. Vet tyvärr inte hur man gör annars :S Men fråga Patrick, han brukar ju kunna sånt där :P



Hoppas det fixar sig!

2010-08-29 @ 11:14:19
URL: http://onewaytorock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0