Ett nytt kapitel.

Hallojsan.

Imorgon är det min sista dag på BRF Örnen. Jag sörjer. Jag trivs. Med både personal,plats och arbetstillvaron. Jag gillar att vara ute och pyssla med det ena och det andra. Men nu är det dags för mig att flytta mig till  Lennart "Brynäs JF" Karlsson´s fördel. Jag ville fira/sörja sista dagen med att gå på popgrillen med kusinen. Men det blir inget av det. På måndag blir jag arbetssökande och då ska ett nytt kapitel i Pierre Hammarströms liv. 

Idag spelade Timrå IKs J-20 mot Brynäs J-20. Brynäs totalt dominerade matchen. Satt hög press på timrå spelarna som hade svårt att få till något anfall. Det vart tvärstopp vid blå linjen. I power play var timrå stilla stående. Men det var första matchen. Hoppas det ger med sig. 

Jag har tyvärr inte tillräckligt med motivation för att skriva ett långt och meningsfullt inlägg.

Ska nog skrapa fram ett meningsfullt inlägg till helgen.

Pierre Hammarström

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0