Almost Famous

Det börjar sakta men säkert att närma sig fredag. På fredag är det timårland, det är säkert inte en superhöjdare, men Dirty Dixxx spelar. När dom nu för en gång skull spelar på hemmaplan måste jag gå. Jag och Mattias ska ta oss till Timrå´s torg.

Just idag har det gått ganska sakta eftersom det regnat hela dagen och då blir det drygt att vara inne och göra sådana där tråkiga jobb. Men skönt med omväxling också, inte bara rensa buskar.

Jag är oerhört sugen att titta på basket nu.Under Sundsvalls Dragons säsong säger jag att jag ska titta på en match men jag kommer aldrig in att göra det. Men nu kan jag inte spela basket på minst 3-4 dagar, det är ett måste att det inte regnar under dom dagarna. Eftersom föreningen jag bor på har byggt basket planen så dåligt. Jag tror jag skrivit om det förr. För det blir STORA vattensamlingar under korgarna(?). Det tar flera dagar innan det försvinner. Sedan är planen för kort och det finns inget stängsel. När det blir det undebara CLUTCH ljudet så studsar bollen underkorgen på asfalltskanten och försvinner in i skogen. Väldigt irreterande. Ungefär lika irreterande Peter Forsberg´s alla Comeback´s. Lika irreterande att Timrå inte gjort klart med 22 Martin Sonnenberg. Dem har inte gjort det offentligt men man vet ju aldrig. Lika irreterande som att det Azur blåa landslaget inte gjorde bäättre från sig i VM. Lika irreterande att Arsenal aldrig värvar en ny målvakt. Men värst är trots allt BarceLÅNA.

Men en positiv grej är att det snart är fredag.

Skönt eller hur?

Pierre Hammarström



Kommentarer
Postat av: emma

svar: haha, jag är så jädrans avundsjuk på honom för det ;)

2010-08-07 @ 09:44:57
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0